Weer twee weekenden om nooit te vergeten!

10 oktober 2017

Goedemorgen vanuit het zonnige Zuid-Afrika! Tijd voor een update dacht ik maar weer!

Ondertussen is mijn begeleider vanuit school weer beter en heb ik nog wat feedback ontvangen voor mijn onderzoek. Hier kan ik de komende weken mee aan de slag, zodat ik het onderzoek op tijd kan afronden en nog tijd over heb om de tour daadwerkelijk op te zetten.

Op stage gaat alles prima. We hebben vorige week een evenement gehad waarbij ongeveer 300 internationale studenten naar de organisatie kwamen. We hadden een dag georganiseerd met allerlei verschillende activiteiten. De vrijdag daarvoor hadden we een lunch met iedereen die als vrijwilligers zou gaan werken. We aten fish and chips, hartstikke lekker, maar niet voor mijn maag. Resultaat: heel het weekend ziek op bed gelegen. Laten we zeggen dat dat er ook bij hoort.

Afgelopen weekend was een stuk beter. Samen met Nathan, Ries en Clan ben ik op zaterdag naar de canopy tour gereden. Dat is een tour op een zipline tussen de bergen waar je over een kabel vliegt van platform tot platform. Tja, was wel leuk voor de rest hoor..

Zondagochtend ben ik naar Kaapstad gereden om vervolgens met Nathan en Ries naar een markt te gaan in Houtbaai. Daarnaast hebben we nog een ronde gereden rond Kaapstad, om de plaatsen te bekijken waar ik nog niet was geweest. Een lekker druk weekend waar we weer veel gezien hebben.

Ohja en nog wat, het wordt hier wel lekker weer de komende weken! Het is nu al gemiddeld 22 graden en geen wolkje aan de lucht!

1. Marina:
    10 oktober 2017
    Ben blij dat je weer bent opgeknapt, nu weer die kilo's eraan.😊 En genieten! X
  2. Oma:
    10 oktober 2017
    Mooie foto.s maar super eng Stan je moet wel lef hebben gelukkig is het nu wel een lekker zonnetje dat zal je goed doen na dat ziek zijn 🤗