2 maanden voorbij, nog 3 te gaan

Beste lezers,

Daar zijn we weer, tijd voor een update! We zijn tenslotte precies twee maanden onderweg nu!

De dagen gaan lekker snel voorbij hier. We werken lekker door aan het project en deze hoop ik dan ook eind november af te ronden.

In het eerste weekend na mijn vorige update, ben ik naar hermanus gereden. Een plaats aan de kust waar je op dit moment de walvissen ziet zwemmen. Een was ongeveer anderhalf uur rijden, maar dat was uiteraard niet vervelend.

De dagen daarna stonden vooral in het teken van regen, iets waar de afrikanen om staan te springen. Het regent namelijk erg weinig, waardoor er dreiging is van water tekort. Daarom had ik de zondag ook niet zoveel gedaan.

Afgelopen zaterdag ben ik naar in Kaapstad gaan wandelen door de bergen samen met Ries. Een relaxt dagje. De regen is weer verdwenen en we gaanr richting de 25 graden hier. Zondag avond ben ik met mijn manager en zijn vrouw naar de plaatselijke kerk geweest. Ik was verbaasd dat hier ongeveer 500 studenten zaten. Iets wat we in Nederland niet meer zien. Iedereen kwam hier samen om te bidden, zingen en te dansen. Een leuke ervaring!

Over stage heb ik op dit moment nog wat minder te vertellen. Ik blijf namelijk nog steeds bezig met mijn onderzoek. Over een aantal weken hoop ik hier meer over te vertellen.

Het gaat in iedereen geval nog steeds goed met me en ik heb het nog steeds naar mijn zin hier!

1. Astrid:
    Hoi Stan,
    Wat fijn om weer wat van je te horen en ook fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    De tijd gaat zeker snel want het lijkt nog helemaal geen 2 maanden dat je weg bent.
    Voor Linda kan het niet snel genoeg gaan die telt de dagen en weken nu af😂 gisteren zei ze nog maar 6 weken 😉
    Dat schiet ook al weer op dan heb je even lekker vakantie, maar met alles wat je al gezien en gedaan hebt lijkt het één en al vakantie 😎maar dat is natuurlijk niet zo er moet ook gewerkt worden 😂
    Succes verder Stan het ga je goed ik kijk weer uit naar je volgende verhaal😚
  2. Oma:
    23 oktober 2017
    Leuk om het weer te lezen Stan.Gezellig dat dansen en zingen in de kerk gaan we hier ook maar invoeren een nieuw project voor je .Liefs van ons X
  3. Gonda:
    23 oktober 2017
    hallo Stan ! ik weet dat je met een goed doel project bezig ben maar weet nog steeds niet wat je studie -richting is .Maar dat hoor ik nog wel eens .Je verhalen die ik te lezen krijg zijn wel heel leuk en lijken meer op een mooie vakantie dat is ook leuk toch .Veel succes verder .Groetjes Tante Gon .