3 weken onderweg!

14 september 2017 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

Hallooootjes, daar zijn we weer!

Tijd voor een nieuw verhaal, want er is ondertussen al weer redelijk wat gebeurd!

Hebben jullie trouwens mijn campagne al op facebook zien voorbij komen? We willen graag donaties ontvangen om de township tour te gaan realiseren. Meer informatie op: https://www.givengain.com/ap/townshiptour/

Ondertussen zijn er ook weer een aantal weekenden geweest waar ik veel leuke dingen heb gedaan. Zo ben ik met Ries en Nick de tafelberg opgeklommen in Kaapstad. Vanuit hier heb je een prachtig zicht over Kaapstad.

Vorige weekend zijn we naar Kaap de Goede Hoop gegaan met twee auto's. Het is een groot natuurgebied richting het zuidelijkse puntje van de westkust. Dit was het punt waar vroeger de schepen aan land gingen om hun voorraden aan te vullen.

Ik heb een aantal video's op mijn blog gezet om jullie een indruk te geven van de natuur en de belevenissen!

Op stage is het nu zaak om zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld te verzamelen, zodat ik snel aan de slag kan om de township tour op te zetten!

Voor dit weekend heb ik nog geen plannen, maar je moet je ook een beetje aan de cultuur aanpassen. Alles wordt hier op het laatste moment gedaan, dus laat ik dat ook maar eens doen voor dit weekend!

1. Marina:
    14 september 2017
    Succes met je campagne! Hoop dat de mensen/ bedrijven doneren!🙏
  2. Astrid:
    14 september 2017
    Hoi stan fijn om weer wat van je te horen wat ben je toch een druk baasje en wat een leuke video's.
    Dadelijk heb je in december alles al gezien😂😂succes met je campagne 👍
  3. Oma:
    14 september 2017
    Hy kanjer hopelijk gaat het je lukken met je campagne x🚴‍♀️
  4. Gonda:
    18 september 2017
    Als iedereen in Ossenrecht met je mee leeft dan komt het vast wel goed .
    Succes er mee